Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. O prawach konsumenta (Dz. U. Z dnia 24 czerwca 2014r poz. 827), klient ma prawo na odstąpienie od umowy.
Reklamacje prosimy odsyłać na adres:
SWEET CANDLE PATRYCJA ACMAN
UL. KRÓLOWEJ ELŻBIETY 86
58-160 ŚWIEBODZICE
e-mail: kontakt@sweetcandle.pl
- Koszt odesłania przesyłki pokrywa kupujący.
- Nie odbieramy paczek pobraniowych oraz z paczkomatów.
- Do reklamacji należy dołączyć wypełniony formaluarz, który można pobrać na stronie w zakładce „Reklamacje” lub ten dostarczony przez nas przy każdym zamówieniu.
- Reklamowany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu
- Do reklamacji należy dołączyć paragon/ fakture w zależności jaka forma była wystawiona.
- Na rozpatrzenie REKLAMACJI mamy 14dni plus 14dni na zwrot pieniędzy (wyłącznie za zakupiony towar) jeżeli reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie.
Szczegółowe informacje odnośnie polityki reklamacji w naszej firmie znajdują się w zakładce Regulamin sklepu internetowego.
Informacja dodatkowa od Sprzedawcy:
Przekazane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedawcę w celach związanych z wykonaniem Państwa reklamacji lub zwrotu oraz spełnieniem związanych z nim żądań i to na zasadach określonych w odpowiednich przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora danych dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Więcej informacji zostało zawartych w zakładce Regulamin sklepu internetowego.